Tuesday, October 17, 2023

kepentingan vitamin c shaklee


SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE


Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin C ini sangat terkenal dengan fungsinya sebagai menyokong sistem imun badan dan merupakan antioksidan yang kuat dan berupaya membantu melawan radikel bebas ,serta menyokong penyembuhan secera optimum.


Vitamin C  merupakan vitamin yang larut air dan cepat dikumuh dari badan,jadi penting untuk memilih rumusan vitamin C yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga terutamanya.Oleh kerana badan ita tidak dapat mengahsilkan vitamin c , perlu untuk kita mencari alternatif yang lain untuk bantu memberi perlindungan badan kita secara optimum.Pelbagai sumber yang kita boleh perolehi seprti buah buahan dan sayur sayuran serta makanan tambahan vitamin C.Pastikan badan kita menerima keperluan bekalan vitamin c setiap demi menikmati kesihatan yang lebi baik.


MULAKAN HARI ANDA DENGAN VITAMIN C SHAKLEE

kesihatan imun dan sistem saraf

Salah satu fungsi terpenting yang diberikan oleh 


adalah untuk menyokong sistem imun dan saraf kita.Tubuh yang mempunyai bekalan vitamin C yang cukuo mampu mencegah jangkitan berbandin mereka yang kurang vitamin C.




Gambar epal diatas dibuat ekperimen antara rendaman vitamin C vs rendaman air biasa.
Kelihatan seperti sama kan??? tapi bila dilihat secara kasar..epal di bahagian bawah merupakan epal yang direndam dengan vitamin C untuk kelihatan lebih baik daripda yang berada di atas yang kelihatan lebam.Cuba bayangkan tubuh badan kita tanpa vitamin C???
KUSAM + TIDAK BERMAYA + MUDAH SAKIT... jadi, makan lah vitamin C setiap hari secara konsiten untuk mendapat kesan yang positif.



Meningkatkan penyembuhan

Kajian menunjukkan kekuarangan vitamin C dikaitkan dengan kekurangan pembetukkan kolagen dan kelewatan pada pemyembuhan luka pada badan.Vitamin C ini sangat diperlukan dalam mengembalikan luka dibadan kita , membaiki dan mengekalkan tulang rawang yang sihat,tulang , gigi dan kulit .Orang yang mengalami kekurang vitamin c atau kekurang bekalan c dalam badan akan mengalami dan berisiko kehilangan gigi, gusi berdarah dengan mudah dan hilang kekuatan tulang  mereka.



Menyokong penyerapan zat besi

Vitamin C meningkatkan penyerapan besi, mineral penting untuk pembentukan normal sel-sel darah merah dan hemoglobin.


Kulit berseri dan tanpa cela

Vitamin C shaklee diperlukan bagi menghasilkan kolegen , sejenis protein yang memainkan peranan penting dalam struktur tubuh kita. Kolegen mampu meminimumkan kedutan , tompok - tompok peningkatan usia dan pigemntasi daripada terdedah kepada cahaya matahari.Ia juga membantu menjadikan tona kulit lebih baik dan serata.


Siapakah yang memerlukan VITAMIN C???

Individu  yang selalu jatuh sakit dan selesema

Individu yang mengalami kekejangan di waktu pagi

Individu yang mengalami luka atau kecederaan

Individu yang mempunyai kulit kusam

Individu yang sedang hamil

individu yang sedang menyusu 


TAHUKAH KALIAN ???

Vitamin C merupakan vitamin yang larut air dan cepat dikumuh dari badan. Jadi sangat penting memilih vitamin yang mempunyai sistem teknologi "sustained released" atau dikenali sebagai sistem pelepasan berperingkat serta dapat mengelakkan [embaziran berlaku .Ini kerana melalui sistem ini badan kita berupaya menyerap vitamin c secara optimum dan seterusnya keberkesanan vitamin C ini sangat terbukti.



sebaranf pertanyaan, boleh terus contact kami untuk memperolehi harga yang berpatutan dan berbaloi.


wan zunina wan mohd

0139786717
trusted shaklee seller












No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...