Saturday, June 3, 2023

multivitamin shaklee

multivitamin shaklee berwajah baru

Product yang pertama yang di keluarkan oleh Dr.Shaklee adalah produk multiviamin shaklee yang dinamakan sebagai Vitalised mineral atau dikenali sebagai Vita-lea tetapi sekarang berwajah baru dikenali sebagai Vita-lize. Salah satu faktor yang menyebabkan terciptanya produk multivitamin ini disebabkan oleh Dr.Shaklee itu sendiri yang diagnos penyakit TB ketika dilahirkan dan ketika umurnya  linkungan 20an pula di diagnos dengan cancer disebabkan oleh terdedah dengan radiasi.Sebagai seorang doktor muda dia memilih untuk  merawat dirinya dengan alam semuljadi dan telah kembli ke kampungnya diLowa.Dia menghabiskan masa selama 3 tahun dan membuat kajian ke atas dirinya sendiri dengan menggunakan alam semula jadi dan beliau yakin alam semulajadi ada penawar untuk masalah kesihatannya.masyallah hebat kan dia punya pemikiran itu dan sanggup menggunakan dirinya sendiri sebagai kajian dan beliau bersama dengan dua orang anak beliau bernama Lee dan Major menubuhkan syarikat shaklee ini pada tahun 1956.

Tidak hairan la NASA mengambil supplimen dari Shaklee untuk angkasawannya kerana Shaklee merupakan salah satu menjadi rujukan oleh Fodd Suplimen di USA.Syarikat shaklee adalah salah satu syarikat yang besar dan tersenarai di Bursa saham NYSE dan sekarang dibursa saham Tokyo. 

Multivitamin ini sangat digalakkan kepada mereka yang mengalami kesukaran untuk mendapatkan keperluan nutrien dalam melengkapi rutin harian mereka.Multivitamin berwajah baru ini dikenali sebgai vita-lize ini sesuai untuk orang dewasa dari semua peringkatg umur dan gaya hidup.Slah satu fungsi multivitamin ini adalah untuk melengkapi keperluan nutrisi dalam badan kita.



vita lize adalah pembaharuan product yang ke 4



disini sis nak share apakah manafaat smultiviamin kepdada tubuh badan kita.

1. Menigkatkan imun badan seseorang

2. Mengekalkan tenaga

3.Membantu penghasilan sel darah merah

4. Mengekalkan sel saraf dan fungsi otot

5. Membantu mengurangkan risiko jangkitan virus

6. Membantu pembentukan gigi dan tulang


Siapakah yang perlu mengambil Vita-lise>

1. Dewasa yang sibuk

2. Dewasa tertekan

3. Dewasa kurang berat badan

4. Dewasa aktif

5. Dewasa dengan diet seimbang

6. Ibu hamil


Jadi..jom sama-sama kita kekal bertenaga dengan mengambil makanan tambahan sebagai melengkapi kekuranan nutrisi badan kita dan dapatkan segera Vita lize berwajah baru .


wan zue wan mohd

0139786717

SID Gambangpahang

#shakleelover

#trustedsgent

No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...