Monday, August 7, 2023

Coq Trol Plus

COQ TROL PLUS



Formulasi baru yang lebih baik iaitu campuran proprietori 100mg counzyme Q10 , Resveratrol dan Tokofeol.Gabungan campuran bahan tersebut memberi hasil dan manafaat yang terbaik untuk kesihatan .




Coenzyme Q10 adalah kompenan yang sangat penting untuk menghasilkan tenaga dalam sel- sel badan.Ianya sangat tinggi dalam sel otak , jantung dan hati dan seterusnya menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari.Q10 ini sangat penting dan merupakan antioksidan yang berkesan dalam melindungi sel daripada dirosak oleh radikal bebas,

coq-Tcol ..namanya pun sudah agak unik kan?jujurnya sebelum saya mengenali shaklee saya memang tidak pernah dengar perkataan coq-Trol.

JOm sis share info berkaitan produk yang nama nya unik ini..

Tahukah kalian COQ TROL sangat memberi manfaat kepada tubuh badan?Ia juga boleh di ambill dari sumber semulajadi seperti 

3kg daging 
100 cawan brokoli
100 sudu minyak conola
3.3. kg kacang mentega







fuhhh tengok quantiti dan sumber tersebut , agaknya mampu tak untuk kita makan dalam sehari???
saya sendiri pun rasa tak mampu...kos semua bahan tersebut bukannya murah..agak expensive kan..

Namun, shaklee memperkenalkan COQ TRO PLUS ini dalam bentuk softgel berwarna merah gelap.Pengambilannya hanya 1 biji sehari sudah cukup untuk bantu optimimkan fungsi kesihatan badan.

JOm..sis share manafaat coq trol plus ini untuk :

kesihatan jantung dan memberi tenaga yang optimun.

Menjaga kesihatan jantung adalah sangat penting kerana fungsinya sangat penting dalam menentukan kestabilan kesihatan seseorang.Setiap saat tanpa henti jantung bekerja keas untuk meastikan setiap sel dalam tubuh menerima nutrient dan memastikan semua organ menjalan fungsinya secra optimom.Pengambilan supplemen COQ TROL PLUS menunjukkan peningkatan dalam jumlah darah yang dipam oleh jantung.Kesannya ianya memberi tenaga yang mencukupi untuk jantung mengoptimumkan kemampuan mengepam dan meningkatkan kesihatan keseluruhan jantung.

Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita

CoQ10 meningkatkan tahap tenaga dan memberikan perlindungan terutamanya antioksidan kepada ovum dan sperma. Tahap CoQ10 yang sihat membantu meningkatkan kuantiti sperma yang sihat serta meningkatkan pergerakan sperma sambil meningkatkan kualiti ovum wanita.

Untuk kesihatan kulit


COQ10 merupakan antioksidan yang bagus untuk melindungi kulit daripada mengalami penuaan pramatang yang disebabkan oleh pendedahan metahari yang berlebihan . Ia juga dapat meningkatkan perlindungan antioksidan kulit dengan meneutralkan radikal bebas yang disediakan oleh sinaran UV dan bahan tercemar yang boleh merosakan kolagen dan elastin.Coq10 juga dapat memberi keanjalan kepada ukulit dan mengurangkan kedutan pada wajah



Sebenarnya banyak lagi kebaikan atau pun manfaat COQ TROL 10 ini kepada kesihatan badan kita secara menyeluruhnya. Antaranya ialah :

 @ Menyokong kesihatan fungsi otak dan tingkatkan memori serta membantu untuk fokus.
@ Perlindungan optimim dan meremajakan kulit.
@ Mempercepatkan proses pemulihan luka.
@ Menyokong sistem reproduktif yang sihat.
@ Menyokong peredaran darah yang sihat.








Seterusnya jom kita tengok apa kata testimoni dan kesannya kepada pengguna yang telah mencuba produk Coq Trol 10 ini.








Untuk anda yang ingin mencuba ikhtiar kesohatan badan yang optimom..boleh terus wasup sis yea

wan zunina wan mohd
0139786717
trusted shaklee agent
seluruh malaysia 








No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...