Thursday, May 18, 2023

alfalfa shaklee

 ALFALFA COMPLEX



Hari ni saje sis nak share pasal alfalffa salah satu sebabnya sis adalah pengguna tegar produk alfalfa ni taw ibarat macam jamu moden kepada wanita la..harga pun mampu milik sangat dan satu botol mengandungi 330 biji alfafa berbentuk pil bulat kecl sahaja . Kesan yang paling best dan testimoni sendiri mengamalkan alfalfa ni adalah keputihan dah pulih. Dari bujang lagi sis ada keputihan tapi tak la teruk cuma kadang kita tidak selesa dan sangat membantut dalam kebersihan ketika nak solat utamanya.Alhamdulilah dengan izinNya..hampir dua tahun jugak lah consume alfalfa ni sehingga ke hari ini masih setia dengan alfalfa walau dah pulih dari keputihan tapi masih juga mengamalkannya untuk ikhtiar kesihatan yang lebih baik dari hari ke hari..ye lah kan semakin berganjak tahun semakin bertambahlah usia kita..sekarang ni sis dah masuk pertengahan 3o an.dan semakin menghampiri ke usia 40.Semua kena jaga utamanya bab kesihatan kan..allahu ..kebanyakan penyakit datang dari pengambilan makanan seperti gula tambahan, perisa dan pewarna tambahan , maknan dalam tin dan makanan segera yang sangat banyak berada dipasaran kita ni. Selalu kena beringat dan berjaga-jaga kan.


ini bukti yea sis pun pengguna alfalfa, biasa sis ambik sekali denga vitamin c


Jum sis share seba sedikit berkenaan Alfalfa ni,

Alfalfa ni sejenis tumbuhan yang berkhasiat telah digunakan secara turun temurun untuk manfaat kesihatan .Ia mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 kilometer kebawah membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah.Tumbuhan ini kaya dengan nutrien dan mineral termasuk kalsium ,fosforus , zat besi , magnesium, klorofil . bioflavonoid , mineral surih dan vitamin..Alfalfa ini juga dikenali sebagai Raja tumbuhan kerana kandungan padat dengan vitamin.

Kalau tengok dari segi kandungan alfalfa ni semulajadi daripada tumbuhan dan ia selamat dan di yakini baik dan berkesan untuk membantu ikhtiar masalah kesihatan kita.Insya allah semua dengan izin Allah belaka kan..ikhtiar dan doa..bab orang kampung sis cakaplah.."prevent better than cure"..mencegah itu lebih baik merawat.

7 Khasiat alfalfa complex yang kalian perlu tahu dan sebarkan yea.Moga menjadi asbab kepada orang luar sana sekiranya ada masalah kesihatan yang berkaitan dan bantu untuk rawat dan sekurangnya bantu untuk mengurangkan kesakitan tersebut.

pertama

Individu yang menghadapi masalah dengan ketagihan alkohol atau penagih dadah dan mencari solusi yang lebih baik untuk ketagihan anda?

~ Terdapat fakta yang diketahui bahawa tumbuhan alfalfa boleh membantu orang yang ketagihan alkohol atau dadah.Sekiranya ada dalam family atau saudara ataupun kenalan yang ada masalah ketagihan ini dan ingin keluar dan cari penyelesaian untuk pulih boleh cadangkan untuk merawatnya dengan mengamalkan produk alfalfa complex ini.

kedua

Dapat melegakan asma 

~ sebenarnya orang dahulu kalatelah menggunakan alfalfa untuk memberi bantuan kepada orang yang mengidap asma da lain lain penyakit berkaitan pernafasan.Menuru kajian kandungan dalam alfalfa seperti klorofil sangat membantu mengatasi masalah pengidap asma.

ketiga

Tinggi kandungan vitamin K 

~ Seperti sediamaklum vitamin K ini sebagai penggalak pembekuan darah jadi jika sekiranya kita mengalami luka ataupun pendarahan dan mengambil produk alfalfa ini akan bantu mempercepatkan penyembuhan luka tersebut.

Keempat

Mengurangkan gejala menopaus.

~ Mesti kebanyakan wanita akan mengalami situasi ini dan akan menempun  frasa dalam kehidupan ini iaitu frasa menopaus.Produk alfalfa ini juga dapat membantu mengurangkan tanda dan gejala menopaus.

kelima

Menyingkirkan toksin dari badan. 

~ Alfalfa mempunyai sifat ditoksifikasi. Jadi dengan pengambilan alfalfa dapat membantu membuang toksn-toksin yang tidak diperlukan oleh badan kita.Alfalfa ini jugak dikenali sebagai detoks darah iaitu seperti mencuci darah kita dari toksin-toksin.Toksin ini kebanyakan di ambil dari makanan harian tanpa kita sedari.

Keenam

Mengatasi masalah pencernaan

~ Ia berkesan dalam mengahapuskan masalah pencernaan termasuk loya , ulser perut , gastrik , dan senak perut. Selain itu alfalfa jugak dapat mengubati penyakit sembelit kronik kerana kandungan serat yang terdapat didalamnya.

Ketujuh

Mengawal kolestrol 

~ Alfalfa mempunyai fungsi untuk mengawal kolestrol jahat dalam darah dengan cara mengeluarkan terus dari badan dan insya allah paras kolestrol badan kita akan terkawaldan ini seterusnya dapat mengurangkan risiko untuk mendapat penyakit jantung


 Kebaikan / manafaat dan istimewanya alfalfa untuk kalian.

1. Melegakan kembung dan gas yang berlebihan 

2. Meransang sistem perhadaman berfungsi dengan lebih baik

3. Mmbersih dan menyahtoksin hati

4. Membantu membekalkan vitamin dan mineral kepada hati untuk fungsi yang optimum

5. Meneutralkan kesan pengambilan makanan tinggi lemak dan protein

6. Mengurangkan bau badan , nafas , sakit tekak dan senak perut

7. Mengurangkan keradangan 

8. Meninkatkan sistem imun


OK than sis nak share siapa yang perlukan alfalfa complex ini?

1.Individu yang ada masalah darah kotor - alfalfa bertindak mencucikan darah kotor

2. Yang ada masalah alergik - gatal-gatal pada muka dan badan

3. Edema - sembab air

4. Bisul - kebiasaannya ada kudis dan gatal-gatal pada anggota badan

5. Jerawat - Pertumbuhan jerawat yang melampau pada kulit muka dan badan

6. Gastrik - Pedih pada ulu hati

7. Masalah bau badan seperti ketiak dan nafas berbau

8. Gout - Sakit sendi

9.Usus kotor - ALfa berfungsi mencucikan usus kotor dan nyahtoksin dari badan 


And last but not least sis nak share testimoni yang pengamal alfalfa complex ni







Oh yea lupa sis nak share kepada bakal-bakal ibu atau ibu yang menyusukan baby.Alfalfa ini sangat menggalakan penghasilan susu badan ibu.kebiasaanya set menyusu asas atau budget ini terdiri daripada ESP dan alfalfa.Kombinasi yang sangat terbaik kerana bukan setakat memberi kesan yang baik kepada ibu tetapi juga untuk baby.Ibu lebih bertenaga dan kulit ibu kelihatan sihat tanpa kusam dan si anak pula kenyang lebih cepat dan dapat tidur dengan baik dan lena. Untuk set menyusu yang premium biasanya tambah ostenutrix untuk bagi kalsium yang cukup kepada ibu dan mengelakkan rasa lenguh pinggan dan cramp kaki dan secara tidak langsung baby jyga dapat menyerap vitamin daripada si ibu.

Gambar dibawah adalah testimoni pengguna yang mengguna kan set menyusu.











Sekiranya berminat untuk tahu lebih lanjut berkaitan produk alfalfa complex ini boleh terus rujuk dan tekan link seperti di bawah yea.

http://www.wasap.my/60139786717

 in sya allah sis  bantu consult sebaik mungkin.

oh yea bulan mei ini ada promo best and super duper rahmah dan paling best harga promo ni lebih murah dari harga ahli..murah hati sokmo shaklee ni kan. Sis share yea



Harga  Runcit 1 botol alfalfa = RM 63.75
Harga Ahli 1 botol alfalfa = RM 51.00

Harga Runcit Hero Kiddo = RM 129.00
Harga Ahli Hero Kiddo = RM 161.25

Shaklee menawarkan harga rahmah sangat ni dan berbaloi untuk dapatkan segera sehingga stock masih ada dengan hanya RM 108.00 untuk dapatkan 1 botol hero kiddo dan 1 botol alfalfa.Penjimatan hampir 40% ...

Sooooooo

jangan lupa dapatkan segera taw promosi mei 

wan zunina wan mohd
SID kuantan dan seluruh malaysia
ur trusted agent
shaklee lover
shaklee consumer


No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...