Monday, May 22, 2023

Cash rebate - vitamin percuma

cash rebate ~ dapat makan vitamin percuma

Sekejap jer ni dah habis bulan syawal 1444H..Allahukhbar moga tarbiyyah bulan ramadhan akan terus menjadi asbab kita terus istiqomah untuk perbaiki ibadah kita dan moga jauh lebih baik daripada sebelum ini..masyallah tabarakallah alhamdulilah. 

Untuk yang belum maklum pasal cash rebate shaklee ni jum sis story dan share macamna kita boleh nak dapat cash rebate dari shaklee. sesiapa yang masih belum join dan daftar ahli masih belum terlambat untuk kita rebut peluang ini.Mana tahukan asbab join bisnes shaklee ni hanya dihujung jari dapat bantu kita sama-sama perolehi  "money freedom"di usia sebelum masuk 40an.In sya allah..

sis mengenali shaklee lebih mendalam asbab ikhtiar kesihatan ensuami yang mempunyai tekanan darah yang tinggi , boleh rujuk entry sebelum ini ada sis share berkaitan dengan situasi dan penyelesaian untuk pulihkan kembali tekanan darah ensuami..alhamdulilah tabarakallah..ni link deh https://wanzuewanmohd.blogspot.com/2023/04/4-april-2023-4.html...if berkelapangan sila baca yea moga bermanafaat.

Alhamdulilah terus ambil keputusan untuk terus serius dalam bisnes shaklee.dan sebarkan manfaat shakee kepada semua. Sis join kelas nutrisi yang disediakann oleh pihak shaklee dan juga trainning dari group dan team surijunir sendiri untuk mudahkan kami sebagai pengedar sah shaklee ini untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan dengan sesuatu produk dan juga cara untuk menjana pendapatan daripada bisnes oline shaklee ini terlalu mudah sebeb semua sudah disediakan oleh shaklee.tabarakallah.

Untuk pengetahuan kalian bisnes shaklee ni tak perlu guna duit poket sendiri untuk beli suplimen untuk diri sendiri mahupun untuk dikongsi bersama keluarga. 

Di bawah ni sis share jadual untuk kita boleh dapat cash rebate daripda shaklee.

Tengok jadual cash rebate yang shaklee sediakan untuk kita mesti kalian teruja kan.Betul la kan "money not everthing but everything need money". Kos sara hidup yang sangat tinggi memerlukan komitemen yang tinggi.Rebate cash dari 5% hingga 21% akan kita terima setiap 14hb setiap bulan sekiranya kita mencapai target jualan yang telah ditetapkan.Enrty sebelum ini ada sis kongsikan insentif shaklee sediakan kepada yang ingin menambah pendapatan atau untuk jadikan sebagai "side income". boleh lawati di link ni yea sahabat
https://wanzuewanmohd.blogspot.com/2023/04/insentif-shaklee-malaysia.html.Denga hasil bonus yang kita perolehi boleh sahaja untuk kita laburkan sebahagiannya untuk membeli suplimen dan boleh juga hadiahkan kepada kedua ibu bapa yang kita sebagai tanda ingatan.Sambil kita buat bisnes shaklee dan sebarkan manafaat juga kepada orang sekeliling terutama keluarga terdekat.

Sambil sis share cash rebate tu sis jugak nak kongsi 

KENAPA  PERLU BERNIAGA???

pertama
~ Kos hidup meningkat dan keluarga ada masalah kewangan

kedua 
~ Keluarga ada kewangan yang baik tetapi tiada masa yang cukup dengan keluarga

ketiga 
~ Dibebani hutag dan hiduo kurang tenang

keempat 
~ Perlu bantu ibubapa keluarga terdekat dan masyarakat setempat untuk mengurangkan bebanan 

kelima
~ Tekanan pekerjaan yang terlalu memeritkan tapi  terpaksa dihadapi demi kelangsugan hidup

keenam
~ Belum memiliki rumah/ aset




Alang-alang sembang pasal bisnes shaklee ni kan.Jom sis kongsi jugak kenapa kalian perlu suplimen shaklee bukan shaja dapat cash basck taw tapi ada empat faktor kenapa mesti kena pilih shaklee sebagai makanan tambahan anda dan keluaga,

pertama - SYARIKAT YANG KUKUH
Syarikat yang kukuh dan bertahan lama sejak tahun 1946 dan memasuki pasaran malasyia pada awal tahun 1980 an.Founder Shaklee ialah Forest C  Shaklee merupakan seorang ahli perubatan.Syarikat shaklee mempunyai banyak cawangan di seluruh dunia termasuk Malaysia.Shaklee melaburkan berbilloin  USD untuk kajian keselamatan , saringan , ujian ketulenan dan ujian klinikal -klinikal.

kedua - PRODUK
Sedia maklum produk shaklee ini menggunakan bahan-bahan semulajadi yang diproses unutuk memastikan produk - produk yang dikeluarkan selamat oleh pengguna dari semua lapisan umur bermula bayi hingga warga emas malah terdapat juga produk yang bagus untuk ibu mengandung hingga menyusukan juga disediakan oleh shaklee.Paling menarik jugak tentang produk shakee adalah produk yang menjadi pilihan syarikat aeroangkasa nasa.Produk yang terbukti berkesan dan diyakini oleh ramai pengguna dan testimoni yang telah menggunakannya dan terbukti keberkesanannya.Selain itu , ujian unggul ke atas pemakanan shaklee lebih 20 tahun dan ujian telemore juga telah dibuat oleh pakar khas shaklee.

ketiga - PLAN PEMASARAN
Kebanyakkan bisnes oniline yang berada di pasaran sekarang memerlukan modal yang tinggi untuk memulakan pernigaan berbanding dengan shaklee tidak memerlukan modal yang besar hanya rm35 untuk pendaftaran dan terus dapat no ahli untuk memudakan pembelian di web yang disediakan.Sistem bisness yang tersusun mudah dan lengkap ini sangat membantu para agent untuk membuat pembelian produk , untuk mengetahui info-info setiap produk malah untuk mengetahui bonus-bonus yang diperolehi hasil jualan tersebut.Sangat mudah dan adil  untuk di fahami oleh semua lapisan masyakat.

keempat - KUMPULAN & CIRI
Sesiapa yang ingin memulakan bisnes online shaklee ini tidak perlu bimbang walaupun tidak mempunyai asas bisnes tetapi masih boleh sama-sama bina empayar dan kerjaya dengan shakee sambil mengurus anak-anak dan rumahtangga.Kumpulan yang sangat suppotive dan mentor yang mengambil berat serta sentiasa memberi tunjuk ajar dalam bisnes shaklee.Kebiasaanya mentor akan mengadakan pertemuan secara fizikal mahupun online bagi memudahkan bukan sahaja orang sekitar dapat bimbingan terus malah diluar dari kawasan pun masih boleh untuk menuntut ilmu dengan baik dan cara yang mudah dan semuanya di hujung jari sahaja.

 Sekian sahaja dari sis dan sekiranya berminat untuk join bisnes shaklee secara part time atau fulltime boleh terus berhubung dnegan sis yea.

sis  zue
0139786717
trusted agent seluruh malaysia
sidgambangpahang














No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...