Tuesday, May 23, 2023

Renewal shaklee mudah




Renewal keahlian shaklee






Rasa rugi jugak kan kalau dah tahu keberkesanan produk shaklee ni selepas kita sihat dan pulih selepas ikhtiar dengan produk shaklee terus kita berhenti makan padahal badan kita dari sehari ke sehari banyak sangat terdedah dengan yang tidak sepatutnya masuk ke dalam badan kita terutamanya melalui makanan. Fungsi makanan tambahan itu sendiri sebenarnya untuk bantu kita melengkapkan keperluan nutrisi badan yang tidak cukup.Kebanyakkan makanan yang kita makan keperluan nutrisinya udah berkurang selepas melalui proses memasak seperti mengoreng , merebus , membakar dan sebagainya. 

Ada yang memberi alasan untuk tidak renew ahli seperti  "tak pe lah sebab dah tak guna atau makan shaklee dah"..bukan begitu yea sahabat.Rugi sungguh di biarkan begitu sahaja keahliannya.Mungkin untuk kita dah sihat dan merasakan tidak perlu lagi makan suplimen tetapi akan datang keperluan makan suplimen itu menjadi sangat perlu dan ruginya keahlian kita sudah tamat..siapa yang rugi?haa jawab sendiri..                                                                                        

jum kita tengok macamana cara untuk kita renew keahlian


PROMOSI BULANAN






Shaklee selalu buat promosi harga jauh lebih rendah dari harga ahli beserta dengan free keahlian.Murah hati sangat shaklee ni sebab secara tidak langsung kita tidak perlu untuk membuat sebarang pembayaran untuk mengaktifkan keahlian kita.Cuma membeli produk promosi tersebut dan sekali renew ahli.Renewal shaklee mudah sangat dan tak perlu kita buat pembelian produk mahal-mahal dan hanya membeli herbal blend berharga Rm34.00 sahaja sudah layak untuk kita renew keahlian. 

PEMBELIAN PRODUk SEBELUM 3 BULAN TAMAT TEMPOH KEAHLIAN

Untuk melayakkan kita untuk terus mendapat keistimewaan ahli shaklee, setiap ahli wajib untuk membeli produk shaklee dengan harga serendah rm34 sahaja iaitu herbal blend sebelum 3 bukan tamat tempoh.

kat bawah tu sis cerita sikit apakah kelebihan shaklee yea







5 kelebihan kenapa kalian perlu jadi ahli shaklee dan pastikan ahli sentiasa aktif ya

pertama ~ cash @ tunai 

Setaip ahli yang berdaftar dibawah shaklee boleh menikmati harga yang jauh lebih murah berbanding harga runcit sehingga 15% .paling menarik dan teruja setiap 14hb setiap bulan bonus bulanan akan di kreditkan di accoun ahli sekiranya layak dan melepasi level- level bonus.

kedua ~ sistem dropship tanpa modal

Bagi pelanggan yang ingin menjana pendpatan dengan bisnes shaklee ini tidak perlu bimbang sekiranya tidak mempunyai modal yang besar kerana pihak shaklee sendiri akan mengedarkan produk-produk belian kepada pelanggan dan hanya membuat pembelian di web shaklee sediakan.Mudah dan cepat sistem yang disediakan.

ketiga ~ Trainning 

Boleh dikatakan trainning daripada pihak shaklee menyediakan trainning  secara online dan offline bagi menyebarkan atau berkongsi maklumat sesuatu produk kepada SID.

keempat ~ kereta

Car bonus disediakan oleh sahklee bagi leader yang melepasi ;point yang telah ditetapkan. Sekiranya kita tidak membeli kereta pihak shaklee akan memberi cash kepada kita dan cash tersebut kita boleh gunakan atau simpan untuk kegunaan lain.

keenam ~ International trip 

Shaklee jugak menyediakan trip international kepada yang layak bertaraf vvip dan termasuk lah pakej umrah yang sangat selesa serta menyediakan keperluan ke sana juga diuruskan oleh shaklee.


nak duit tambahan?

nak bayar hutang belajar?

masa fleksible?

money freedom?

kos sara hidup tinggi?


  JOM JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

1. Yuran hanya RM35.00 sahaja dan boleh daftar secara percuma

2. Untng runcit + bonus setiap bulan sehingga 21%

3. Free online dan offline coaching

4. Rendah risiko

5. Slip bonus disediakan untuk buat pinjaman rumah atau sebagainya

6. Tidak perlu pegang stock

7. Berpeluang melancong ke luar negara termasuk trip umrah vvip

8. Berpeluang dapat car  bonus

9. Bahan promosi disediakan

10. Boleh berniaga di mana sahaja (part time & fulltime


jadi apa tunggu lagi jum daftar segera dan jangan lupa untuk renew keahlian yea untuk kemudahan di kemudian hari dan untuk memastikan kita dapat menikmati bonus shaklee setiap bulan.


segera contact

sis zue

0139786717

SID Gambangpahang

& seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...