Wednesday, July 26, 2023

percutian shaklee

 


Assalamualaikum dan salam sejahtera pembuka kata untuk entry kali ini, saya akan share sedikit sebanyak berkenaan percutan shaklee iaitu tajaan percutian shaklee sepenuhnya..masyallah tabarakallah..saya yang tengok dan baca sharing dari sahabat yang dapat tajaan percutian dari shaklee ini sangat teruja apatah lagi kalau sekiranya kita yang akan merasai nikmat pecutian tersebut..seronok bukan kepalang kan..in sya allah walau kita belum pasti bila impian kita akan terlaksana dan tercapai pasti Allah akan makbulkan cepat atau lambat sahaja.Tugas kita usaha dan usaha cara untuk dapatkannya.

Percutian mewah bawah tajaan shaklee ini sangat istimewa kerana 

1) Dapat bawa bersama pasangan anak-anak dan keluarga terdekat termasuk mak dan ayah sekiranya dapat kumpul poin yang di melayakan untuk capai tajaan tersebut.

2) Percutian yang sangat mewah kerana semua pihak shaklee akan urus termasuk visa , luggage dan hadiah sampingan.masyallah tabarakallah.

3) Tidak perlu keluarkan duit belanja walau satu sen pun dapida wang kita malah shaklee memberi wang saku atau wang poket untuk berbelanja sepanjang di sana.

4) Pengalaman  yang sangat berharga diatas usaha dan titik peluh kita mengembangkan bisnes shaklee ini dan menyebarkan manafaat kepada semua orang dari bayi sehingga warga emas...masyallah tabarakallah.



Percutian shaklee ini terbahagi kepada dua iaitu Regional trip dan Internation Trip.

Regional Trip ini shaklee akan melawati ke negara- negara jiran atau ASEAN selama 4 hari 3 malam.Semestinya semua orang yang bergelar ahli shaklee dan effektif leader disamping mengumpul point sebanyak 550 confrence poin (cp). Mereka yang layak ini bukan sahaja dapat pergi seorang diri tetapi boleh bawa insan-insan tersayang untuk sama-sama menikmati percutian ini sekiranya mereka perolehi lebih dari 1 tiket.Tidak hairan lah ada yang bawa pasangan , anak-anak dan ibu bapa sekiranya point yang mereka kumpul tersebut dapat melayakkan untuk mereka membawa bersama.Yang lebih seronok dan teruja pihak Shaklee juga memberi duit saku atau wang untuk shopping ketika bercuti ke tempat tersebut.

Beriku antara percutian shaklee sekitar negara ASEAN :-






Internation Trip pula meliputi negara- negara luar seperti Jepun, Swistzeland , Korea , Amerika Syarikat dan beberapa negara yang terpilih setiap tahun.Setiap tahun negara yang shaklee akan taja berbeza ya sahabat..syok aihh.Kebiassannya tajaan ke luar negara ini selama 9 hari 7 malam dan boleh pilih sama ada kita nak pergi umrah bagi yang muslim atau pilih negara yang shaklee pilih untuk tahun tersebut.Nak dapat kan percutian tajaan penuh shaklee ini bukan mudah yea sahabat dan bukan juga mustahil tau.Bagi yang daftar sebagai ahli shaklee dan effectif pada level coodinator dan mencapai point sebanyak 1100 cp yea.Fuh bukan angka sikit tu yea..usaha tangga kejayaan..siapa yang usaha lebih pasti akan merasai kenikmatan sementara di dunia ini.in sya allah..










Lihat pada gambar-gambar mereka yang pernah pergi pun terasa seronok kan.Semoga suatu hari nanti kita akan dapat pergi trip percutian bawah tajaan shaklee sepenuhnya.

Jadi, saya membuka ruang kepada kalian bersama team kami untuk sama-sama menikmati percutiaan mewah dan luar biasa ini hanya berdaftar sebanyak Rm35 saha se umur hidp.

Gambar dibawah sis share untuk betul-betul serius untuk menyertai shaklee.



Untuk mengetahui lebih lanjut boleh contact sis yea
0139786717
wan zunina wan mohd
Agent Gambang dan seluruh malaysia





No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...