Monday, July 17, 2023

tips bisnes online


 Tips bisnes online

Syarikat yang kukuh

Sebelum kita menjadi founder atau pengasas sesuatu produk untuk permulaan bisnes kita hanya perlu menjadi dropship sahaja dan buat kajian atau study latarbelakang syarikat produk yang kita hendak jual.Pastikan syarikat terseb itu kukuh dan sudah lama terbina bagi meraih kepercayaan custmer untuk menggunakan sesuatu produk tersebut.


Tidak perlu keluarkan modal yang besar


Elakkan keluarkan  modal yang besar untuk pelaburan di awal bisnes yang kita ceburi untuk mengelakan sebarang kerugian.



Elakan kerugian ~ pegang stock terlalu banyak

Permulaan bisnes secara online ini perlu elak daripada pegang  stock yang banyak atau sekiranya untuk ready stock cukup la dengan kuantiti yang sedikit sahaja bagi mengelakkan daripada mengalami kerugian yang berskala besar sekiranya kita beli stock yang banyak setiap produk.



Jual barangan dagangan / service  yang selamat 

Barangan dagangan atau service yang selamat di gunakan juga antara salah satu tips yang sangat penting untuk menarik perhatian pengguna dan salah satu asbab untuk bertahan dalam bisnes.Kepercayaan pengguna dalam memilih sesuatu produk atau service sangat membantu berjaya dalam bisnes secara online.


wanzuewanmohd

trusted agent shaklee

0139786717



No comments:

Post a Comment

kepentingan vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C PLUS SHAKLEE Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel- sel badan kita.Vitamin ...